გაკვეთილის გეგმა

                                                     გაკვეთილის გეგმა                              სსიპ ქ. თბილისის N 136 საჯარო სკოლა 
27 /10 /2016                         (თანამშრომლობითი გაკვეთილი)
საგანი :  ისტორია  /  გეოგრაფია
კლასი  - IX        მოსწავლეთა რაოდენობა კლასში  : 27
მასწავლებელი / ები  :   ხ. ფანცულაია,   ი. რამიშვილი
1.       გაკვეთილის თემა   :   ,, საქართვეელოს ბუნებრივ - გეოგრაფიული პირობები და
                                           ისტორიულ - გეოგრაფიული დახასიათება ’
2. გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები დაახასიათებენ საქართველოს ისტორიულ - გეოგრაფ.
                                           მხარეებს და გააანალიზებენ ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული  
                                           პროცესებით განპირობებულ ცვალებადობას
იმსჯელებენ უძველესი დროიდან დღემდე ქართული სახელმწიფოებისა  და ისტორიულ - გეოგრაფიული  მხარეების  საზღვრების  ცვალებადობაზე,  იმსჯელებენ  ამ   ცვლილების  გამომწვევ მიზეზებზე:
კონტურულ რუკაზე დაიტანენ ქართული  სამეფო - სამთავროებსა და ისტორიულ - გეოგრაფიულ  ობიექტებს.
მოახდენენ  ცოდნის ტრანსფერს  - საგნებს შორის კავშირების დანახვას; განუვითარდებათ თანამშრომლობისა და  ურთიერთსწავლების უნარ-ჩვევები,  როგორც მოსწავლეებს, ასევე მასწავლებლებს.

  1. გაკვეთილის ეროვნული სასწავლო გეგმით  გათვალისწინებული მისაღწევი შედეგები :
    ისტ:
    IX. 1 ( 1, 2) 
     გეო:
    VIII
  2. გაკვეთილის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობები და მათი აღწერა

N
         აქტივობა
    კლასის ორგანიზება
    დრო
რესურსები
შეფასება
1
  მოსწავლეებს ვაცნობთ გაკვეთილის თემას და მის ირგვლივ შესასრულებელ სამუშაოს

კლასს ვყოფთ ჯგუფებად და ვაძლევთ დავალებას:  ჯგუფებში ვანაწილებთ გაკვეთილის ტექსტს, ვურიგებთ ბარათებს  და ვთხოვთ, იმუშავონ ბარათებზე მითითებული კითხვების მიხედვით

პრეზენტაცია:
გეოგრაფიის მასწავლებელი სთხოვთ ინფორმაცია წარმოადგინონ სადემონსტრაციო რუკაზეც, ეხმარება მათ.

ისტორიის  მასწავლებელი სთხოვთ შესაბამის ჯგუფებს წარმოადგინო ინფორმაცია დამუშავებული კონტურული რუკებითურთ.

კლასი აფასებს წარმოდგენილ პრეზენტაციებს -- უსვამს შეკითხვებს პრეზენტაციების ავტორებს, მსჯელობს თემის გარშემო და აკეთებს დასკვნებს


ვაძლევთ საშინაო დავალებას: მოიძიონ ინფორმაცია ვახუშტი ბატონიშვილის შესახებ



მთელი კლასი




  IV ჯგუფი


























პრეზენტატორი




მთელი კლასი




























3 წთ




15 წთ









8  წთ





8 წთ






6-7 წთ







2წთ






























ბარათები, მოსწავლის სახელმძღვანელო
თემატური  რუკები
ატლასები












რუკა





ტემატური რუკები
ბარათებზე ჩამოწერილი კითხვები





































განმავით?
განმსაზღვრ?






თემატური ერთეულის გეგმა

თემატური ერთეულის ჩატარების პერიოდი :------1 / 11 / 2016 --------25 / 11 / 2016
სკოლა : ---სსიპ ქალაქ თბილისის N 136 საჯარო სკოლა
  კლასი  : --IX  
მასწავლებელი  : ---ი. რამიშვილი                  საგანი / საგნები: --გეოგრაფია     
თემატური ერთეულის ძირითადი თემა  / საკითხი და ქვესაკითხები: -საქართველოს  რელიეფის ძირითდი ფორმები
მისაღწევი შედეგები(ცოდნა, უნარები, დამოკიდებულებები):   საქართველოს ფიზიკურ-გეოგრაფიული ნომენკლატურის სწავლა,   საქართველოს ფიზიკური რუკის გამოყენება, ნომენკლატურული ერთეულების შედარება, დახასიათება.
გაკვთილზე გამოყენებული ძირითადი მეთოდები/სტრატეგიები :  წყვილებში მუშაობა, პრეზენტაცია რუკით
ძირითადი სასწავლო რესურსები: მოსწავლის წიგნი (IX კლ. საქართველოს გეოგრაფია). საქართველოს ატლასი, სქართველოს ფიზიკური რუკა

მსვლელობა : გონებრივი იერიში, საქართველოს ფიზიკური რუკის გამოყენებით რელიეფის ძირითადი  ფორმების მოძიება და ცხრილის სახით წარმოდგენა,  აღმოსავლეთ და დასავლეთ საქართველოს რელიეფის  შედარება.



გაკვეთილი
თარიღი
თემა
მისაღწევი შედეგები
1

საქართველოს რელიეფის ძირითადი ნიშნები

2

გეომორფოლოგიური ერთეულები










Комментариев нет:

Отправить комментарий